در دهه های اخیر، طرح های اقساطی آسان و راحت برای خرید اقساطی خانه در دبی، رویای مالکیت خانه در این شهر را برای هر فرد خارجی که به دنبال زندگی در این جواهر خاورمیانه است، اما توانایی پرداخت کل هزینه را ندارد، به واقعیت تبدیل کرده است. خرید اقساطی خانه در دبی بر اساس 4 طرح پرداختی که در این مقاله توضیح می دهیم امکان پذیر است. همچنین به مزایا و معایب خرید اقساطی ملک در دبی می پردازیم. اگر شما هم رویای زندگی در یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین شهرهای خاورمیانه را دارید و می خواهید از شرایط پرداخت اقساطی آن مطلع شوید، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید اقساطی خانه در دبی

❗آیا خرید اقساطی ملک در دبی امکان پذیر است؟

بله امکانش هست. بازار املاک و مستغلات در دبی طیف وسیعی از گزینه های پرداخت را برای تطبیق با شرایط مالی و ترجیحات مختلف خریداران فراهم می کند. این برنامه های پرداخت بسیارانعطاف پذیرمی باشد تا تمامی سرمایه گذاران امکان خرید ملک در دبی را داشته باشند.

 

📅 انواع طرح های خرید اقساطی ملک در دبی


– طرح های پرداخت پس از تحویل

خریدارانی که طرح های پرداخت پس از تحویل را انتخاب می کنند می توانند قبل از پرداخت نهایی ملک را رزرو کنند. این طرح‌ها برای ارائه سهولت و انعطاف پذیری بیشتر ایجاد می‌شوند، به ویژه برای افرادی که امکان خرید نقدی واحد را ندارند و قصد دارند ملکی را خریداری بکنند. در این شرایط پرداخت، خریداران اغلب پیش پرداخت متوسطی را انجام می دهند و پس از اتمام ساخت و ساز پروژه و نقل مکان، پرداخت را از سر می گیرند.

– پرداخت 10/90

در یک طرح پرداخت 10/90، خریداران 10٪ از قیمت خرید را به عنوان پیش پرداخت می کنند و 90٪ باقیمانده پس از تکمیل یا تحویل واحد پرداخت می شود. کسانی که توانایی پرداخت فقط پیش پرداخت ملکی را دارند و آماده هستند تا پس از در دسترس قرار گرفتن خانه برای تملک، پرداخت را به سرعت تمام کنند، باید این نوع طرح را انتخاب کنند.

پرداخت اقساطی تا زمان تحویل

این نوع طرح هزینه کلی ملک را به پرداخت هایی که در مراحل مختلف ساختمان انجام می شود تقسیم می کند. پرداخت نهایی اغلب پس از اتمام پروژه انجام می شود و خریداران اقساط ماهانه را به عنوان پیشرفت توسعه پرداخت می کنند. این استراتژی با استفاده از نقاط عطف ساخت به عنوان یک راهنما، مشتریان را قادر می‌سازد تا پرداخت‌های خود را بودجه بندی کنند.

– پرداخت اجاره بها به شرط تملیک

یکی دیگر از گزینه های ساده برای خرید خانه در دبی به صورت اقساطی از طریق اجاره به املاک و مستغلات است که باعث شده است در یکی از محبوب ترین شهرهای خاورمیانه صاحب خانه شوید! در صورت توافق طرفین معامله، صاحب ملک به خریدار قرارداد اجاره می دهد. به این ترتیب ملک به دست می آید. پس از پرداخت اقساط، خریدار طبق شرایط توافق نامه خود، مالکیت خانه را دریافت می کند.
برنامه و مبلغ پرداختی مورد نیاز در این قرارداد تعیین شده است. مبلغ اجاره پرداختی معمولاً بیشتر است زیرا مبلغ پیش پرداخت به مبلغ اجاره نیز اضافه می شود. مهم است که به خاطر داشته باشید که مشتری ممکن است بتواند از وام مسکن یا خصوصی برای پوشش موجودی استفاده کند.

خرید اقساطی خانه در دبی

✅ مزایای خرید اقساطی ملک در دبی

انعطاف پذیری مالی یکی از مزایای اصلی خرید ملک در دبی با استفاده از طرح اقساطی است. ممکن است به جای پرداخت یکباره، هزینه را در طول زمان افزایش دهید، که باعث می شود تخصیص بودجه و برنامه ریزی جهت پرداخت برای شما راحت تر شود. بسیاری از سرمایه گذاران اکنون ممکن است به لطف روش های متنوع اقساطی خانه ای در دبی بخرند. شما می توانید بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه قابل توجهی با تقسیم هزینه کلی به اقساط کوچکتر وارد بازار املاک و مستغلات دبی شوید. در مقایسه با پرداخت کامل تمام رقم ملک، پیش پرداخت اولیه برای طرح های اقساط اغلب کوچکتر است. در نتیجه، در ابتدا می توانید خانه مورد نظر را با پول کمتری خریداری کنید. برخی از برنامه‌های پرداخت، از جمله برنامه‌های پرداخت پس از تحویل، به شما امکان می‌دهند قبل از پرداخت نهایی، ملک را رزرو کنید. اگر می خواهید فوراً به خانه نقل مکان کنید یا آن را اجاره کنید، این ممکن است مفید باشد. در حین استفاده از طرح های اقساطی، به یکباره تعهد مالی قابل توجهی انجام نمی دهید و می توانید با 10 درصد پیش پرداخت، تا 5 سال اقساط ملک را پرداخت کنید.

❌ معایب خرید اقساطی ملک در دبی

در حالی که خرید اقساطی خانه در دبی مزایای بسیاری دارد، اما قبل از انتخاب باید چند ایراد احتمالی را در نظر گرفت. با موافقت با طرح اقساطی، از نظر مالی برای مدت زمان برنامه پرداخت، خود را به ملک متعهد می کنید. اگر شرایط مالی شما تغییر کند یا اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ دهد، ممکن است انجام الزامات پرداخت برای شما دشوار باشد اما خبر خوب اینکه تنها عیب خرید اقساطی خانه در دبی ✅ فقط و فقط همین است.

❗شرایط دریافت اقامت دبی با خرید اقساطی خانه در دبی

درحا حاضر اتباع خارجی که تحت شرایط خاص دارای املاک هستند، اکنون می توانند طبق تصویب اخیر امارات متحده عربی در مورد مقررات جدید، ویزا دریافت کنند. در این سناریو، فرد ابتدا باید ملک مورد نظر را انتخاب کرده و برای ورود به امارات متحده عربی ویزای توریستی دریافت کند. پس از ورود، فرد می تواند با خرید ملک و دریافت مدارک ملک، برای اقامت دبی اقدام کند. دو هفته برای ارائه مجوز اقامت نیاز است و صدور ویزا منوط به شرایط زیر است:

• خرید ملک در یکی از مناطق آزاد امارات متحده عربی مانند دبی
• اموال خریداری شده فرد باید حداقل یک میلیون درهم ارزش داشته باشد.

❗خرید اقساطی ملک در دبی توسط همراه استیت

همراه استیت یکی از بهترین شرکت هایی است که به خریداران خانه کمک می کند تا بهترین فرصت ها را در بازار انتخاب کنند. شهرت خوب همراه استیت از خدمات دهی به هزاران مشتری و شرکت در بازار پررونق املاک و مستغلات دبی ناشی شده است. همراه استیت معتقد است که مشارکت و همکاری در کنار هم باعث موفقیت می شود. بنابراین همراه استیت با رشد علایق مشتریان ما رشد می کند. اگر قصد خرید اقساطی خانه در دبی را دارید، با تیم متخصص و حرفه ای ما می تواند شما را در خرید ملک مورد نظر خود بدون دردسر کمک و همراهی کند.

برای دریافت مشاوره ی رایگان و شرایط خرید اقساطی ملک در دبی لطفا فرم زیر را پر کنید.

young-man-with-headset-call-center-hamrahestate
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
4.8/5 - (18 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *